2008年8月8日星期五

做古惑仔 (一) 古惑仔都要識計數, 用excel

facebook 興玩古惑仔, 我自己就覺得唔太好玩~ 以前forum 打仗仲可能好玩d
古惑仔純粹升level, 朋友之間冇乜競爭可言,唔比打自己個frd, 又唔比一齊打人. 龍頭大哥只係隨便出街搵人仆濕下個頭打劫,目的係為左令到自己重傷 而令自己唔會比人打到劫,最搞笑既係想行出街搵人打,但係條街個個人都重傷而唔比你打. 結果係做完任務搵完錢存入銀行然後等比人打.
同朋友完全冇interaction, 反而出買朋友起碼可以買起人地男女朋友黎炒仲好玩d
至於呢類game, o係facebook之前已經大把. facebook自己本身亦好多呢d game, 完善過古惑仔既game有好多(mob war, counter strike), 至於古惑仔咁hit, 我真係不得其解, 或者群眾效應吧.
至於6waves, 如果我冇記錯, 我有朋友in 過, 佢話個老細in 佢o個時話會投資兩年落facebook, 如果搵唔到錢就唔做, facebook 廣告market我唔睇好, 我已經習慣ignore 佢d ad, 唔知6waves 或facebook 自己捱唔捱到咁耐. 不過佢有時用user 朋友d 相黎賣廣告我真係超級反感. 如果佢冇agreement寫低話俏像會被使用, o係外國一定告到佢luck褲
我自己add 左古惑仔, 主因都係人地係咁invite, add 左都唔係正常咁玩, 而係想計下數玩下macro.
話說古惑仔有得買地盤賺錢, 不過一睇就有d 怪, 因為越高級既地盤, profit rate 越低, 而每買同一類地盤, 就會越貴. 好奇地為左計optimal solution, 同埋為左令古惑仔冇咁悶, 用少少時間整左個excel,
再詳細d 計下, 究竟儲錢買profit rate 最高o個個, 定係買左profit rate 細少少既地盤賺錢黎買好d.
結果係in general, 儲錢買optimal 好d.
好, excel 數學堂上完, 下堂做firefox macro.

沒有留言: